snow

Min torsdag



God kväll! Jag lovar, detta var sista bilden från kullen. Haha. Men de bilderna blev så bra och ljuset blev så fint så ja. Det kan helt enkelt inte hjälpas. Kull-bilderna blev coola! Jag ska ta mig tillbaka till den platsen igen. Jag, Ebba och våra kameror!

Nu har jag och Josefine varit på dansshow number two! Den var underhållande. Tyvärr satt det en långejohn precis framför mig så jag fick anpassa hela tiden mitt huvud efter hennes. Du vet när man först lutar sig på ena och hållet och sen på andra också fortsätter det så. Men det fixade jag. Annars kan jag ju alltid säga "stackars mig, jag har det inte lätt jag".

Vi i min klass har fjäskat ordentligt för vår mattelärare idag. Så nu har vi fixat så att vi får sovmorgon imorgon till 9.40. Det är inte fy skam! Nej, nu ska jag kolla om favotitbloggarna har uppdaterat (beroende, eller?) och sen ska jag march i säng! Här ska det sovas för klockan sju kommer några glada snickare hit! Våra byggprojekt tar aldrig slut känns det som... Puss & Kram hjärtebarn!






Ok, där var dom sista bilderna från kullen för den här gången! Sen när vi tagit nya får du stå ut med fler! Hihi. Godnatt. Om drygt en timme är det fredag! Det ska bakas, spelas tvärflöjt, grillas vid stranden (om vädret är ok. HOPPAS). Det kommer bli en bra dag. Jag känner det på mig! Godnatt, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0