snow

Yellow Submarine

God dag i stugan!

Ja, idag är det en bra dag känner jag. Solen skiner och jag kan äntligen få lite hopp om att det bli sommar en dag! Härligt, härligt! Efter skolan satte och jag Josse oss i parken. Man får ju passa på att njuta av vädret! Det var riktigt behagligt. Lite fräknar hade ju inte varit fel att få på nosen. Fast tyvärr får jag inga hur mycket jag än skulle vilja!


Här är en bild, suddig jag vet, på min nya coola tröja. Ebba tyckte jag skulle köpa den eftersom och jag tyckte den var cool så jag slog till!

Nu ska jag ut. Har inga som helst läxor tills imorgon vilket känns sååå här bra! Så jag kan ägna mig åt mycket roligare saker! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0