snow

Yr

Känner mig lite yr i bollen idag. Gräddet på moset blev jag åksjuk av att åka hem från skolan (15 minuters bussresa). Haha. Så nu är jag ännu mer yr.. Också vill jag ha sommarväder. NU! Fast det har inte med saken att göra.



Jag hade prov imorse. Det gick skitbra (tror jag) eller det kändes så iallafall. Det handlade om dietik. Det brukar alltid vara några svar jag inte kommer på och en efter provet får jag reda på svaren och tänker jaamen just det! Men idag kom jag på svaren under provet! TOPPEN! Det känns bra. Ska vila lite nu. Sen kickboxning. Har längtat hela veckan att få fightas med Maja. Men nu värker huvudet så en enda liten sneträff av henne kan få mig att svimma känner jag. Inte lika bra.

TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0