snow

1:a höstlovdagen 2010

Goddag måndag! Första lovdagen och allt! Jag började den här dagen där jag slutade igår. Eller nej, för den slutade i soffan. Jag tvingade lite snällt Marcus att kolla på Ensam Mamma Söker med mig. Det är ju bara så gulligt! Mitt favoritprogram och allt. Tyvärr lyckades jag inte få honom att bli lika frälst men jag gjorde ett tappert försök i varje fall. Det jag skulle berätta var att jag fortsatte städa imorse. Nu är mitt rum i toppskick. Vid kvart i elva var jag klar.



Sen blev det lite brått. Jag hann iallafall med en snabbdusch innan jag befann mig på stan. Där åt jag och KarolinaGraffiti (jag gjorde en egen blandning av kyckling och sallad, supergott), bakadpotatis är ju bara så gott! Sen gjorde Amanda oss sällskap. Vi gick en runda på stan och helt plötsligt gjorde Karolina en impulsgrej. Kan du gissa Bloggis vad det var? Det var min dag hitentills. Men den är inte slut än! Malin-Smalin kommer hit och gör mig sällskap den här första-november-eftermiddagen. Det ska bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0