snow

3:e höstlo.. nej nu börjar det bli tjatigt!


Jag pluggar massage!

Hej!
Jag bestämde mig igår för att ha en bara-vara-hemma-med-mig-själv-dag idag. Men istället för en sådan där mysig dag jag sett fram emot så har jag suttit och pluggat precis hela dagen. Från halv tio och till fem och jag har fortfarande historieböckerna framme. Som tur är, är det här den sista läxan..! Jag gillar känslan när-man-nästan-är-färdig.känslan. Fast jag älskar i och för sig nu-är-jag-äntligen-klar-med-allt-känslan. (Just nu sitter jag och skrattar åt mig själv för att jag skriver så "snällt". Sanningen är att jag sitter och svär över detta mög. Det är så jäkla tråkigt och jag är så trött på det. Ådfjklsdhfbljsdb). Hejdå på en stund! Hej min pussinussäckliga bok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0