snow

Blä för badhuset



Jag och Karolina åkte raka vägen till badhuset efter skolan. Jag försöker ignorera fräschhetsskalan på det här stället. Eller helt ärligt har jag inte lagt varken krut eller märke till det innan men det är rent av omöjligt att inte göra det nu. Bassängvattnet smaker pyton (av någon anledning hinkar jag alltid i mig några liter), kakelplattorna borde ha bytts ut för x antal år sedan och duscharna borde få sig en uppfräschning. Ja, hela badhuset är ett stort renoveringsobjekt. Det är ju påtal om hela tiden att vi ska få en ny simhall. Men det verkar vara stora beslut som ska tas: Vart det ska ligga, hur det ska se ut och vem som ska betala. Kom igen, sluta vela och bestäm er istället. Vi vill bada i rent vatten!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0