snow

Fotokurs i Malmö

Hejsan! Nu är jag hemma efter en heldag i Malmö. Fotokrusen var riktigt bra! Det var en introduktionskurs så det var baserna fotografen gick igenom. Men eftersom jag inte gett handledarboken en ärlig chans kan jag inte särskilt mycket om själva inställningarna. Men jag ska läsa alla mina anteckningar och minnas det han sa. Så nu ska det kunna bli något bra av det här! Roligt var det iallafall, riktigt skoj!


På Monki

Sen gick vi en runda på stan innan vi drog vidare till Entré. Det blev mest strosande. Jag fick med mig ett linne hem från Carlings men mer shopping än så blev det aldrig. Kanske tur det! Jag längtar redan till alla vårkläder kommer in i butik! Då ska det handlas! Älskar alla ljustvättade jeans och glada färger! Nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0