snow

Fredag 11.19

Jag har ett nytt shampoo och balsam. Mitt hår är lika lent som en babyrumpa. Det är en jätteskön och fräsch känsla. Jag kommer på mig själv hela tiden att jag går runt och klappar mitt egna huvud. Haha, men det är faktiskt en rolig aktivitet för handen går som en vattenrutchkana igenom håret.

Annars då? Det är fredag. Det är lov. Det är höst. Jag tog mig en liten sovmorgon idag. Dock inte lika lång som igår, då fick pappa väcka mig klockan halv elva. Jag blir lika förvånad varje gång det händer. Det är liksom inte jag att sova så länge. Idag vaknade jag två timmar tidigare och jag hann med både en oboyfrukost och en promenad med Cindy innan klockan slog halv elva. När vi kom hem kände Cindy att det var läge för en powernap.



Nu ska jag bege mig hem till Ebba. Vi ska baka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0