snow

Fredag 17.32

Jag är glad att jag inte befann mig på Väla igår. För idag har jag nämligen fått höra av flera stycken som var där att det var fullsmockat med folk. Värre än mellandagsrean. Och då snackar vi om många, hundratals, människor. Annars då BloggisDet är helg! Helg, helg, jättesköna helg! I skolan har vi fortsatt med våra läppcerat. Vi har "smyckat" dem och jag tycker att de blev riktigt bra! Fina förpackningar och smådetaljer gör "det lilla extra". Också har jag fixat med en affisch. Vill du se? Förlåt Ebba, har glömt fråga om lov att vi sätter upp din hand lite här och var på stan och på hela Rönnegymnasiet? Hihi.


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hahha ;) Det gör inget! Då blir jag lite kändare också ;) Hahha! Ses i morgon Annie :D

2010-11-12 @ 19:12:11
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0