snow

Fredagshumör!

FREDAG! Älskar fredagskänslan! Klassen har varit på riktigt glatt fredagshumör idag! Sånt gör mig så glad! Nu känns det lite som lov. För jag kommer inte vara i skolan igen förrän om två veckor. Vi ska ut på APU (praktik) och jag ska tillbringa dessa veckor på Friskis.



Idag har jag haft prov. Hoppas att det kan spegla mina ekonomiska kunskaper så att jag får ett fint betyg i Projekt & Företagande. Jag och mitt företag Janice har delat ut våra vinstpengar! Och jag kan inget annat än erkänna att pengar gör mig glad! Några hundralappar extra i fickan kommer väl till användning nu när det börjar bli dags att handla in julklappar (well, jag hade tyckt de kom lika väl till pass även om det inte var juletider). Efter skolan var jag på flöjten. Vi fikar tillsammans varje gång och idag var det min tur att baka. Kladdkaka. Sen spelade jag O helga natt. Vilken fin låt! Nej nu ska jag ha fredagsmys med familjen. Tacos, brasa, julmusik också ska jag handla hem godis! Trevlig helg Bloggis!

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Då får jag kolla på ditt sms när oscar har kommit hem :) Tack för du gilla mina bilder! Hahah aa jag tycker det låter så mysigt när bilarna kör på snön ;)

Puss pusss

2010-11-26 @ 21:17:23
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0