snow

Friskvårdsmässa

Hallå! Sitter här med ett arbete. Jag ska göra en massagebok. Det är rätt smart och framför allt roligt att ha alla massager jag lärt mig samlad i en liten, fin bok. Det har varit rätt mycket jobb men nu så börjar det lika något. Och fin blir den, dessutom!



Annars så har jag haft en vanlig tisdag. Eller det är konstigt att säga "vanlig" för alla dagar ser ju olika ut. För visst gjorde inte jag och Josse klart de sista läppceraten förra tisdagen minsann! De doftar himelskt förövrigt! Ååh, jag hade kunnat sitta med näsan i burken dygnet runt om det hade varit möjligt! Som jag har sagt innan så har jag och min klass startat små företag. Produkterna kommer vi sälja på vår Friskvårdsmässa fredagen den 19:e november (nästa fredag) på Rönnegymnasiet, mellan klockan 16-20. Jag vill gärna att du kommer Bloggis! Det hade varit jättekul! På fredag ska jag och mitt företag pyssla med det sista inför mässan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0