snow

Hockeymatch - barnuppfostran

tVi vann!! Malmö tar man inte på allvar - som klacket skrek. Ja, herre du milde vad det var tryck i publiken. Alla skrek och hejade fram Rögle till en 6 - 0 match! ! Det sägs att vi har Sveriges bäst klack! WOW! Men jag tycker att det är löjligt när publiken jublar när dem börjar slåss på isen. Tänk när alla 9 åringar som står i ungdomsklacken hör sina pappor uppmuntra att två, vuxna män slåss. Det är inte konstigt att våldet ökar..



Idag är det en bra söndag! Jag har varit runt och kikat på julklappar. Snart kommer Marcus hit. Vi ska gå på julskyltningen. Mysigt med mörker, ljusslingor, alla små stånd som står längst gatan och julgranen som står upplyst på torget! Ikväll är det Ensam Mamma Söker final. Det får jag bara inte missa! Vem ska tjejerna välja? Jag hålller tummarna för att Emma väljer Jimmy, Linda väljer Christian och Petra vill ha Christoffer.  

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Jag hoppas också att dom på ensam mamma söker väljer dom killarna som du tycker det ska bli! :D

2010-11-28 @ 13:52:17
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0