snow

Julmusik!



Kunde inte låta bli att blogga.. Hihi. Det är ju ett beroende det här. Jag sitter och lyssnar på julmusik. Tänkte börja lite smått nu. Tycker mörkret i sig är jobbigt men när jag sätter igång julmusik så blir det genast mysigt. Då kopplar jag ju mörkret till något positivt och det är bra! Efter jul vill jag bara kräkas på allt vad julen heter så det är bäst att verkligen köra igång i tid så man kan njuta länge av den.

När januari och februari kommer tycker jag att det är jobbigt att man inte kan "mysa till" mörkret längre men man får ta sig igenom dem månaderna. FÖR SEN JÄKLAR börjar vi få vårkänslor!! Knoppar på träden, fågelkvitter men framför allt ljuset! Älskar våren. Men ja, 7:e november var det.. och julmusik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0