snow

Måndagsmys

Nu har jag försökt sudda bort den sura minen. Jag tror min deppigheten den här dagen kan ha flera olika faktorer. Jag är nämligen rädd att jag går och bär på en hemsk förkylning. Jag är seg i kroppen, mitt huvud känns tungt också frysen jag, konstant. Mina nya raggsockar som jag köpte igår på julskyltningen kommer väl till pass.



Om jag tänker efter har min dag varit rätt mysig ändå. Jag har fått besök av två guldklimpar! Malin & Lina! Ni gör mig så bra. Det ska ni veta vänner! När jag mår dåligt får ni mig på andra tankar! Puss och tack för det!

Jag såg att Ebba fixat en ny header. Jag blev sugen på att också göra det. Mina medelhavsvågor stämmer inte så bra in på julstämning. Tänkte sitta och trixa lite med det innan jag ska kolla på min favoritserie, näst efter Ensam Mamma då, Våra Vänners LivSka göra allt för att tisdagen den 30 november ska bli superbra!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Fin header! :D Vi får ses någon dag! (L)

Pussss

2010-11-29 @ 21:41:20
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Tack för du gilla min header! Haha det var ju bra att jag kunde göra så du skratta lite även om du harde en skitdag! Hur länge ska du vara på friskis och svettis i morgon? Min dans börjar kvart i 6 till kvart över 7 så m du är där så kanske vi ses! :D

Puss

2010-11-29 @ 21:45:51
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Malin

riktigt snygg header. funderar på att själv ändra om min lite, men vet inte hurj ag vill ha den. Du är så bra! Puss!

2010-11-30 @ 09:12:45
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0