snow

Hemma hos mig & jackan

Här kommer ett litet "hemma hos-repotage" från mitt lilla rum som ni ville se! Just nu har jag blandat dessa två stilar jag pratade om igår eftersom jag inte kan bestämma hur jag vill ha det. Så just nu är det "new england"-stil på kuddarna. USA:s, Englands och hjälp mig, vilket land tillhör den tredje flaggan? Beiget har jag i krukor, gardiner, matta och sen går alla möbler i vitt och björk. För att höja mysfaktorn har jag tända ljus. Det gör susens!











Jag hittade ett jättesött påslakan på Ikea som jag bara måste ha. Randigt vitt och rött med små, söta knappar på sidan av kudden. (Bara för att jag ville visa det här så hittade jag inte det på Ikeas hemsida..) Det ska jag skriva upp på önskelistan minsann! Jag slänger även upp ett gäng bilder på min nya vinterjacka.





Så, nu är jag nyfiken på vad du tycker?!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamim

Fint fint! :D

2010-11-01 @ 19:03:14
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0