snow

Nanny-

Ännie. Sådär. Nu har jag varit barnvakt för en stund. Det blev isglass, Diamanten och Toy Story-läsning. Har precis pluggat klart helhetsterapier. Mycket intressant. Eller inte. Eller jo. Det kan nog vara det men inte nu. För just nu vill jag befinna mig på Väla. Blä för att vila och "bara vara". Men andas bör man, annars dör man. Vill du (på tal om något helt annat) se en bild från mina viga dagar? Haa, bilder är faktiskt tagen i förrgår, eller var det i måndags? Ja, i måndags. Så jag ljuger om jag säger att det var i förrgår. FY FY FY!


Fotograf: Karolina
 

En sak stör jag mig på. Det är att mitt namn inte är så rimvänligt. För om det hade varit det hade jag kunnat säga alla barnen är på Väla utom Annie för hon är men här tar det stopp. Tänk om mitt namn hade varit lite mer roligt. Då hade jag kunnat skratta. Fast helt ärligt asså. Jag känner mig rätt glad. Bara lite för sugen på att umgås med mina kompisar för att sitta här. Men annars Bloggis, annars är allt bra. Förutom den där droppen i halsen som smärtan. Men vet du vad jag gör? Jo, jag ignorerar den. Pallar inte bli sjuk till helgen. Förlåt för ett subjektiv-fritt inlägg, ännu en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0