snow

Onsdag 14.40

Också var det onsdag, bara så där *knäpper med fingrarna*. På svenskan har vi arbetat med medeltiden nu ett bra tag och idag avslutade vi detta "kapitel" med att titta på Tristan & Isolde! Ååh, vilken bra film! Det är en sån som jag kan se om och om igen.



Jag har svart nagellack, insåg precis att löven har fallit från träden, det var tacosås till lunch, ikväll blir det cirkelfys på Friskis, har en droppe ont i halsen, har en fläta i håret, gillar min nya jacka, funderar på att åka en sväng till Väla imorgonkväll (öppet till ELVA!) och har en lång sovmorgon till tolv imorgon. Ungefär så skulle jag sammanfatta mitt läge just nu. Hur är det med dig Bloggis? Det är kul när du kommenterar!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

OH MY GOD!

annie gillar en film om medeltiden, vad har hänt?!!!

2010-11-10 @ 21:53:07
Postat av: Malin

Vi har också sett Tristan och Isolde på svenskan! Sjukt bra! Ska jag säga slutet till dig... Ne, så taskig är jag inte.. Jag avundas ditt liv just nu, jag hinner inte med i mitt liv, det går alldeles för fort och jag har alldeles för mycket att göra.. Men men. det kommer väl bättre dagar. Oj, vad jag svamlar! Puss på dig i alla fall. :)

2010-11-11 @ 16:35:33
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Malin

HAN ÄR SÅ SJUKT SNYGG!!!!!!

2011-02-16 @ 08:41:29
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0