snow

Slutet gott, allting gott!



Jag hade en stor klump i magen imorse. Det kändes som att någon rev mig inifrån, om man ska överdriva lite. Det är så jobbigt att stiga upp på morgonen och ha en dålig känsla från början. Men under dagens gång har allt det jobbiga försvunnit och nu sitter det ingen hare i min mage och river sönder mig! Det är en mycket härlig känsla! Jag har även tränat ikväll. Så nu mår min kropp som bäst. Lite lagom mycket spagetti-känsla och musklerna är slappa, trötta men glada! Det känns bra att skolan är igång och det känns roligt att jag har en bra känsla om morgondagen. En helt vanlig tisdag men det är faktiskt de vanliga dagarna som man ska göra till dem bästa och gilla mest! Right?

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamim

Gud vad fin bild! Gjorde du den i picasa? :)

2010-11-09 @ 07:25:43
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: sevendaysaweek♥

sv; åh, tack så mycket!

2010-11-09 @ 11:53:24
URL: http://www.sevendaysaweek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0