snow

Torsdag 17.13



Den här dagen har varit en riktig gladdag. Jag har känt mig på så där härligt friskt humör! Historiaprovet kändes skitbra! Jag pluggade mycket på det och det känns som att jag fick min belöning nu. (Att jag bara ens vågar sig så.. Peppar, peppar). Men nu är jag så trött och hungrig att jag bara vill dö, typ. Efter historian var det lunch och sist idrott. Där gjorde vi magövningar på en pilatesboll.

Sen gick vi till klassrummet för att förbereda inför öppet hus som är på lördag. Sen åkte jag och mitt företag till Maxi för att få frukt! De sponsrar oss med det. Honungsmeloner och clementiner! GOTT! Sen åkte vi vidare till Josse. Sen till stationen. Men när jag började leta efter min cykel hittar jag inte den.. Då kommer jag på att jag har cyklen på skolan.. ÅÅÅH PALLAR INTE MED MIG SJÄLV!! Så jag fick gå, med de skittunga melonerna hem. Och nu står cyklen kvar på skolan.. Bra Annie bra!

Kommentarer
Postat av: Karro

BRA GJORT! (på finska)

2010-11-18 @ 18:17:22
URL: http://karolinaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0