snow

Tio tusen röda rosor



Hej Bloggis! Jag har har en väldigt lätt och rolig dag idag. Jag och Josse har satt upp affischerna överallt i skolan. Snyggt! Den enda lektionen som jag hade idag var historia. Vissa (lata) lärare tycker inte att B-klassen (min klass alltså) ska ha engelska och matte när A-klassen är ute på APU. Så denna och nästa vecka börjar väldigt mjukt, om man säger så. Imorgon liksom, har jag bara idrott. Helt sjukt egentligen. Men jag försöker bara njuta av det istället för att störa mig på hur oeffektivt detta är.  



Jag ska framkalla massa bilder och nu när jag rotar i arkivet märker jag att tar ofantligt mycket kort på blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0