snow

Bloggtorka

Jag vet inte vad som hänt med mig. Men jag har helt tappat bloggsuget. Vad ska jag skriva om? Det är nu jag behöver din hand Bloggis ! Detta är för din överlevnad!




Jag har hunnit med att titta några avsnitt på den obligatoriska julfilmen - Sunes Jul. Marcus gjorde mig sällskap. Vet inte om han tyckte det var lika roligt som jag men jag skrattar varje gång. Även om det är så att jag hört samma skämt tretton gånger tidigare. Håkan alltså. Vilken kille. Speciellt när han har mjöl i hela huvudet och säger "ni förstör mina änglar". Julbaket är mitt favoritavsnitt. Vilken julkalender ska jag följa i år.. De nya är ju så dåliga. Så det får bli en klassiker. Greveholm, Pelle Svanslös eller får det helt enkelt bli Sunes Jul? Fler förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0