snow

Onsdag 22.06

Ikväll känns allt så konstigt. Varken bra eller dåligt. Jag gråter lite, skrattar lite, deppar lite också ler jag lite. Jag har prov imorgon. Vet inte om jag kan det ordenligt. Men jag är bra på att underskatta mina egna kunskaper så jag tror jag bara måste lita lite mer på mig själv



Tog en paus innan och kollade på Bonde Söker Fru. Tror du inte jag börjar gråta när en tjej fick lämna bonden hon var dödskär i? Herregud vad jag kände mig patetisk!

Jag har ju varit på fotokurs i helgen och lärt mig lite nya saker. Så jag har gått runt här hemma och testfotat nu de senaste dagarna. Vill du se? Julstämningen börjar ta form..! Det är första advent nästa söndag. Hur jag än försöker, är det omöjligt att inse. Känns som att det var sommar för bara några veckor sen.. Nu blir det natti natti för min del. Håll en liten tumme för mig vid tio-tiden imorgon så är du gullig! Puss




Kommentarer
Postat av: Malin

Pms?

2010-11-18 @ 21:23:10
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0