snow

Nu är jag tillbaka!

Hejsan Bloggis! Det är inte likt mig att inte blogga. Och när jag inte gör det är det för att mina dagar är överfulla. Det svämmer liksom över, om du förstår vad jag menar. Jag tänkte ta det allt från början så du inte missar något viktigt. Hehe.

I fredags hade vi Friskvårdsmässan. Vi har planerat, fixat, krånglat, skrattat, bråkat och funderat över denna mässa. Men det var det värt! Vi har sökt sponsorer och letat recept. Läppceratet gjorde vi i två smaker - romantik och lime. Vi hade även en naturell som doftade honung (bivaxet som finns i ceratet luktar det).


Här är vårt bord.

Alla var lite smånervösa inför mässan. Men det gick verkligen precis så som vi ville! Vi var glada, alla var glada. Massage som vi också hade, gick superbra! Vi sålde slut på alla våra produkter och bara en sån sak är ju superrolig! Vår mentor sa att det aldrig har hänt förr! Nästan hela klassen sålte slut faktiskt! Efter mässan åkte jag till Marcus där det var lite fest. Kom hem vid halv två. Var sedan uppe igen vid åtta igår morse för att vara på öppet hus på skolan. Och sen på kvällen var jag hos Ebba för att fira henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0