snow

Dagens puss...

.. ger jag till Lina! Jag har känt mig lite låg idag (hatar söndagar, har jag sagt det förr? ;). Men så gick jag en promenad med Lina och nu känner jag mig mycket gladare! TACK Lina!



Jag vet att det ser helknäppt ut med så här håliga knän.. Men dessa byxor är så sjukt sköna att jag bara inte kan släppa dem!

Vad kallt det är ute. Jag älskar känslan efter att man varit ute på en uppfriskande promenad. Lungorna är fyllda med ny, fräsch luft. Visst är den känslan härlig? Jag kan inte fatta att det redan är höst. Alltså, det är snart jul. Alla butiker kommer snart vara sprängdfyllda med julpynt! Ååh, mysigt!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Tack så mycket! :D ANNIE, VI MÅSTE SES NÅGON DAG!!!! Jag saknar dig sååååååååå mycket!! Pussss <333

2010-10-10 @ 18:19:48
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0