snow

En glad Annie

Jag känner mig glad idag! Jag har ingen stressont i magen utan känner mig bara glad. Egentligen inte för något speciellt och det är väl det som är så härligt. Att bara vara glad - över allt, eller inget. Hihi. I skolan hade vi antroposofisk-undervisning. Vi har fått dansa en frigörande dans (vi skulle dansa efter våra inre känslor, släppa loss helt enkelt. Vi fick därför inte kolla på någon annan, därav sjalen vi hade för ögonen). Det var rätt roligt faktiskt! Även om det kändes skumt att "bara dansa". Sen hade vi ansiktsmassage (skönt!).



Hela eftermiddagen har jag och mitt lilla företag ägnat oss åt vårt kommande projekt. Vi ska bara få ett till godkännande. Sen får jag berätta om det. Efter skolan spelade jag flöjt och det gick super. Det var väldigt länge sen det kändes bra på den fronten så det var skoj att det gjorde det idag. Jag har varken haft lust eller tid till att träna på mina flöjtläxor den senaste tiden. Så när jag kommit dit har jag inte kunnat min låt så bra och det har varje gång känts väldigt tråkigt. Men idag så klarade jag det galant!! Nu ska jag göra ett sista Kreta-inlägg sen blir det TACOS (är det fredag, så är det).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0