snow

En riktig måndag

Jag brukar gilla måndagar. Men den här dagen är inge bra. Solen skiner förvisso. Men inte jag. Jag känner mig efter i skolan och blir stressad över det. Det är en riktigt jobbig känsla. Jag som brukar vara grym i matte hade helt tappat förståndet idag (sånt drar ju bara så onödigt mycket ner på självförtroendet), jag fick glosor i engelska som jag har tills imorgon och ett jobbigt historieprov hängandes i hälarna. Blä.



Men förutom detta mår jag bra. Jag ska försöka komma iväg till Friskis ikväll så jag får göra av med min dåliga energi. En sak som var rolig idag var när jag skulle gå på bussen. Kanten mellan asfalten och bussen brukar vara rätt hög så jag tog ett STORT kliv in i bussen. Men busschaffören hade sänkt bussen jättemycket så jag trillade nästan in där han sitter. Av någon mystisk anledning tyckte jag att detta var jättekul för jag satt och smålog för mig själv hela bussresan hem. Roligt att jag kan göra mig själv glad! Sen visslade busschaffören också. Sånt är ju bara för härligt! Ja, jag hör ju själv att det blev ju inte en så spjåkig måndag trots allt ..


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, Annie vad söt du är! Du är BÄST!

2010-10-11 @ 19:24:12
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0