snow

Farmor och Farfar

Jag kom hem från Friskis för en timme sen och jag har redan träningsvärk i magen. Cirkelfys är ingenting att leka med. Shitees vad jag kämpade. Imorgon kommer inga tröjor passa mig för mina muskler kommer ha växt 20 centimeter i diameter. Jag skämtar inte! Så vad betyder det? Jo, att jag bara MÅSTE shoppa. Synd. Jag som verkligen hatar sånt. Gå i affärer och handla kläder är så himla tråkigt.. Tss.



Efter skolan åkte jag hem till Farmor och Farfar. Det var alldeles för länge sen jag var där. Jag och Farmor satt och pratade om allt. Tänk, att ens Farmor är som ens kompis. Det tycker jag är fint! Sen åt vi äppelkaka med vaniljsås (eller tja, jag åt vaniljsås med äppelkaka kan man säga) med Adam och Farfar. Det har gått i fullrulle hela dagen. Men god planering också. Eftersom jag hann hem till cirkelfysen. Rätta takter! Nu blir det TV för hela slanten och några timmars utpustande. Skönt med slappetid! Ha det bäst bloggis!

Kommentarer
Postat av: Mallan

sv: Men det heter så, jag lovar!

2010-10-21 @ 14:56:57
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0