snow

Godmorgon tisdag!

Tack för att ni höll tummarna för mig. Det var ett väldigt svårt prov och jag får veta reslutet i eftermiddag. Så jag återkommer med hur det gick! Jag hann inte med bloggen igår. Först gick jag i skolan till tre. Sen åkte jag och fixade med mitt körkortstillstånd. Jag gjorde ett syntest som nu ska skickas in till Transsportstyrelsen. Det är så krångligt med allt det här tycker jag, många moment och lång väntan! Men nu är det alltså bara själva tillståndet jag väntar på. Jag kan inte göra något mer för att skynda på det och det känns skönt!



Efter syntestet åkte jag raka vägen hem till Lina. Hon, jag och Malin körde på vår Heliga Måndag. Det blev mycket skratt och flams men det är bara roligt. Vi råkade (ok Lina jag bloggar om det) ta sönder Linas säng. Den brakade sönder totalt. Haha, men händiga som vi är lyckades vi laga den igen! Efter det åkte jag till Friskis och körde ett stenhårt kickboxningspass med Maja "Biffen Bäckis. Nu måste jag masa mig ur pyjamasen!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamim

Ja det är det programet jag menade ;) Den serien är bra tycker jag :D

2010-10-26 @ 16:28:12
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHAHHA Fattar du hur mycket jag skrattade när jag okm hem och berättade för mamma och pappa, höll på att kvävas, fast var nog lite fnittrig...

2010-10-26 @ 20:31:13
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0