snow

Grattis Lina!

Jag är SÅ nöjd! Jag har varit ute på en promenad på 45 minuter, duschat Cindy så hon doftar schampoo-fräscht (blää för blöt hundlukt) och bakat kladdkaka. Allt detta hann jag med innan skolan drog igång vid tio tiden. God planering vill jag kalla det!



Efter skolan träffade jag min fining i några timmar och sen drog jag, Maja och Malin hem till Lina för att fira den busungen som fyller 17 år idag. Vi tänkte överraska henne med att vi kom men eftersom vi kört med det i flera år nu så räknade hon med oss. Jag tror vi måste tänka i nya banor till nästa år. Vi fikade på kladdkakan och snackade strunt! Det var lite 9:an-feeling över det hela. Ååh var härligt! Jag gillar er mina fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Maja

du är också fin du Annie! :) vi måste göra om sådana här saker, det är kul att träffas och bara typ prata om allt mellan himmel och jord! sånt här måste hända lite oftare tycker jag, för det är kul när det väl händer! :)

2010-10-19 @ 21:28:32
Postat av: Lina

tack sötnos pluttesnuttgullis! :) <3

2010-11-10 @ 19:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0