snow

Hemmaplan igen



Jag har landat!
Borta bra men jag måste ju säga att hemma verkligen är bäst! Men fasiken vad kallt ni har det här! Brr! Jag lämnade sköna Kreta bakom mig klockan halv två i eftermiddags, två timmar senare började flygstrejken! Snacka om tur! Ja men hela den här resan har varit tur! Sol varje dag! Hur bra är inte det? I oktober kan det nämligen vara lite halvknakigt med vädret. Men inte en droppe regn förän jag stod och väntade på flygplatsen idag! Nu ska jag komma in i vardagen igen. Redovisning klockan nio imorgonbitti. Resväskan får vänta till helgen. Skönt att det då är fredag imorgon! Fler bilder från Kreta ska jag bjuda på. Jag har 1158 stycken att kolla igenom först bara..!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hahha, ojj vad många kort du tog ;) Visst är det kul att fotta?! P.S. Välkommen hem!! <3

2010-10-08 @ 15:15:49
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Maja

Underbar bild! :-D

2010-10-10 @ 20:38:31
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0