snow

Hjärntrollet Bruno



Jag försöker plugga histora. Men jag distraheras av precis ALLT!! Facebook hej & hå, sms hej & hå, musik hej & hå, ja jag hade faktiskt kunna tänka mig att städa för att slippa sitta och plugga in franska, amerikanska och industriella revolutionen. Men jag förlåter mig själv gång på gång. För nu är klockan åtta och jag är trött. Hjärnan kan inte alltid vara på högvarv. Mitt hjärntroll håller med mig. Han heter Bruno och säger att det är ok att vara trött ibland och PUTTS sa det, så var mitt dåliga samvetet bortblåst. Livet är för lätt ibland alltså.. Ett poäng till mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

FRANSKA?

2010-10-13 @ 14:25:36
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0