snow

Höstdag med Ebba!



Jag har träffat Ebba idag! Ååh, det var länge sen sist. Vi var ute och fotade, cyklade runder och försöker hitta den ultimata platsen. Efter några timmar började vi frysa och då cyklade vi vidare, hem till min kusin (Ebbas syster) Elin. Hon och hennes kille har köpt ett jättesött hus. Jag blir alltid lika sugen, varje gång jag är hos dem, på att få inreda mitt egna lilla ställe. Vi fikade, pratade och kollade på kort. Nu har jag precis kommit hem, laddade över bilder från vår hösrrunda och gjorde ett collage i Picasa. Texten som jag la in, kommer ändå inte med. Grr. Men det är väl inte hela världen Annie?! Nej då, jag klarar mig! Så har min söndag sett ut. Ikväll blir det Ensam Mamma Söker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0