snow

Hotellfrukost

Godmorgon! Eller ja, klockan är tjugo i tolv men det blev bara så idag. Jag var på en överraskningsmiddag för min farbror igår. Vi var 35 personer som var i en festlokal när han klampade in. Snacka om att han blev förvånad! Haha. Skoj var det och sent blev det. Jag kom i säng vid två. Så jag tycker att den här sovmorgonen var välbehövlig. Denna dag ska ägnas åt lite pluggande men mest slappande - skönt! Nu blir det frukost!

På tal om frukost så måste jag säga att jag saknar yoghurten från hotellfrukosten på Kreta. Den var mer än god!
Som du kanske har märkt har jag samlat alla semesterbilder i kategorin Semester! Då blir det lättare att hitta. Struktur är ju mitt andra namn (jag börjar få många sådana)..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0