snow

JANICE!



Nu ska jag berätta för dig Bloggis om mitt projekt jag håller på med i skolan. Jag, Josse, Sara och Mathilda är nu ett litet företag som heter JANICE. Vi kommer sälja läppcerat som vi själva har kokat ihop! Vi har tittat på massa olika recept och nu tror vi att vi har hittat det absolut bästa! Detta ska verkligen bli jätteroligt! Idag ska vi alla samlas hos Mathilda och fixa med det sista. Så min "skoldag" kommer se lite annorlunda ut. Om det inte regnar ska jag ta med mig kameran.. Bilderna lägger jag i så fall upp här sen! Glad fredag önskar jag dig Bloggis!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Jag såg några som gick på andra vägen sen så fattade jag att det var du under luvan ;) Hoppas du får en bra fredag! Pusss

2010-10-29 @ 15:16:35
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0