snow

Kreta dag 2



Jahopp. Då sitter jag här i höstiga Sverige! Jag kan inte låta bli att tycka det är megafint utomhus just nu. Ja ja, jag vet att jag sa det igår. Jag tänkte lägga upp fler bilder från semestern. Så här kommer dag 2. Den här Kreta-resan är bara historia. På tal om historia så pluggar jag det just nu. Jag har prov imorgon. Jag kommer vara lättad när klockan har slagit 11.00. Jag känner mig stressad just nu, så varje gång jag får bocka av på min att-göra-lista får jag ett skön känsla i kroppen.

Nu ska jag slappa en liten stund. Sen ska jag sitta på körskolan i fyra timmar och lyssna på någon seg (uppenbarligen, FYRA timmar, kom igen!?) man som ska snacka om trafikregler. Vi hörs imorgon bloggis, då ska jag se till att vara fri hela eftermiddagen. Jag har bestämt mig för jag ska spendera den här torsdagen med mig själv. Jag längtar efter att bara gå runt här hemma och inte göra någonting. Shit vad skönt det ska bli! Hej så länge bloggis!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

åh vad härligt jag vill också till grekland!

2010-10-13 @ 20:32:39
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0