snow

Kreta dag 3




Jag fortsätter med mina semesterbilder. Jag vet inte om ni vill se dem men jag tycker det behövs lite sommar så här mitt i hösten så jag fortsätter på det här spåret. Den här dagen var jag ute och gick. Jag gick och gick och gick och när jag gick fel blev jag överfrustrerad. Svetten lackade!! Ett hett tips är att inte ge sig ut på promenad när det är över 25 grader. Fast jag tänkte gång på gång "klaga inte över värmen Annie". För jag visste att jag nu efteråt skulle sitta här och längtar tillbaka till de där härliga temperaturerna och så rätt jag hade!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längat också till söndag!! :D

2010-10-14 @ 19:36:52
Postat av: Malin

Fiina Annie! Jo vi vill se dina semesterbilder. Alla vil vi se ;)

2010-10-14 @ 20:07:01
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0