snow

Kreta dag 5



Den femte dagen på Kreta åkte jag till en sandstrand som låg några kilometer från hotellet. Det var roligt att se hur stället såg ut nu, eftersom jag varit där för åtta år sedan. Jag tycker min bild i huvudet stämde rätt bra med verkligheten. Det var så himla roligt att bada och snorkla (problemet är bara att jag är lite småskraj för fiskar). Sen åt jag världens godaste, hemmagjord, hamburgare med krispigt, tjockt bröd på en liten servering som låg precis vid vattnet. Den fick tummen upp!




På kvällen åt jag en jättegod pizza (det känns som att jag bara snackar MAT) på en cool restaurang som låg högt uppe på ett berg. Man hade utsikt över hela Platanias och om jag hade varit där på dagen hade jag kunnat se havet därifrån.








Kommentarer
Postat av: Ida

Öhm...Vagia Mare tror jag det hette ;D ni då?

2010-10-18 @ 09:20:02
URL: http://liveteenligtida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0