snow

Kreta dag 6

Under den 6:e dagen på Kreta ägnade jag mig mest åt poolhäng och solande. Jag älskar verkligen stunden när man lägger sig i svala kläder i en solstol och lyssnar på skön musik. Klockan har närmat sig fem, poolområdet börjar avta av människor. Man hör i bakgrunden hur några barn plaskar i poolen och man känner hur solens milda strålar värmer ens bara ben. Ååh, jag får nästan rysningar när jag tänker på det. Jag gjorde det här flera eftermiddagar och jag ska göra det nästa gång jag åker på semester!





På kvällen hittade vi (jag var där med min familj) vår favoritrestaurang som vi även åt på sista kvällen. Vi fick sällskap av ett par trevliga ängelholmare som bodde på samma hotell som oss! Grekisksallad blev det till förrätt. Jäklar i havet vad god den där fetaosten var! Synd att jag inte snodde med mig lite hem.. Inte för att det hade varit särskilt gott efter en resa till Sverige. Men ändå. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0