snow

Kreta dag 7



Den sista dagen på den här semestern kan ha varit den bästa av dem alla. Det var sneppet varmare och jag tror jag njöt lite extra eftersom jag visste att det var mer än ett halv år tills jag kan bada i havet igen.. Ååh, vad härligt det var! På kvällen blev det grekisksallad på favoritrestaurangen med samma, trevliga sällskap som dagen innan. Vi sa hejdå till Kreta och de vuxna (alla utom jag, då vill säga) skålade i något som smakade hostmedicin. Jag fick istället en vattenmelonsjucie!









Sådär ja, det var denna fina resa! Härligt var det. Men jag måste säga att man tröttnar även på sovlaki, saltvatten och nutella. Men lite då och då är det bara för underbart! Semester behöver vi alla ibland! Puss och tack för allt Grekland!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, ja alla dessa små fruktjuicer var ju inte allt för goda... ;)

2010-10-23 @ 13:27:58
URL: http://liveteenligtida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0