snow

Lång fredag

Idag är det lördag. För den som har missat det.



Läppceraten blev verkligen superbra! Det ska bli roligt att få sälja något som man själv gjort och som man är stolt över! Kvällen och några timmar in på natten spenderades på Bahnhof. Dans hela natten lång!

Jag gillar:
att det är lov! Det kom lite som en chock för mig i början av vecka. Jag har inte riktigt fattat det än men skönt ska det bli iallafall!
Jag gillar inte: att jag är trött idag. Det blev en sen natt. 3.15 kom jag i säng. Jag som hade bestämt mig för att det skulle bli en tidig kväll för mig. Men Bahnhof var roligare än jag trott så det blev rätt sent ändå.

Hoppas du mår fint Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0