snow

Lördagsgodiskänslan



Bloggis, är du expert på Picasa? I så fall, skulle du kunna hjälpa mig med en sak? När jag har gjort ett kollage så kommer aldrig texten med. Jag vet inte vad jag gör för fel för det står att det sparas men uppenbarligen inte?! Det var dagens nödrop!

Det är lördag och jag måste säga att det är en fantastisk fin höstdag dessutom, som jag tror jag ska ut och andas lite i sen. En annan sak som är riktigt bra är lördagsgodiskänslan. Jag har försökt undvika godis hela veckan just för att få känna den här mysiga känslan att man ska få äta på lördagskvällen. Känner du igen dig? Så jag ska snart stampa iväg till Ica och välja godis med omsorg. Gott ska det bli och skönt med en hemmakväll med bara godiset som sällskap! Vi är bästa vänner nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mmmm, doooodis! :D Najsiga bilder. känner att jag måste ut och fotta dom fina träden innan det försvinner.. :P

2010-10-16 @ 19:15:37
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0