snow

Lördagsmorgon



Ok bloggis, vad tycks om mitt kollage?! Jag tog massa bilder på stenar på Kreta. Det var, tyvärr, stenstrand där vi bodde. Aj, aj, aj att gå ut i vattnet men det var fina stenar som jag passade på att fota. Jag tyckte det blev rätt coolt med ett kollage på alla dessa olika sorters stenar. Nej men vänner, nu släpper jag stensnacket.

Hade du en bra fredagkväll? Min och Linas filmkväll blev rätt kortvarig. Vi kollade på Dolce Vita (vårt alldeles egna tv-program som vi spelade in när vi gick i sexan). Det varade i 6 minuter. Sen var vår filmkväll över. Vi gick istället ut, brr vad kallt, med två goisar och tog en mysig promenad till havet. Jag kom inte i säng förän vid två. Så är lite småtrött idag. Men så ska det få vara! Hoppas du får en finfin lördag!

Kommentarer
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

godmorgon :)

2010-10-09 @ 10:27:23
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0