snow

Mysig fredag



Godkväll! Gaah, vad kallt det är här! Jag som tyckte att tröjan på bilden var för tjock att ha på mig häromdagen. Nu hade jag nästan kunnat använda vinterjacka. Men samtidigt - vad fint det är med höst! Löven har gulnat på bara en vecka!

Efter skolan har jag hängt med Malin en stund. Sen skulle hon vidare till Göteborg. Då gick jag vidare till stan. Kollade lite höstkläder och hade allmänt trevligt med mig själv. Men jag kan ju inget annat än erkänna att det blev ännu trevligare när jag fick sällskap av Marcus! Hihi. Jag kom hem för en stund sedan. Nu har jag precis ätit tacos (oj vad ovanligt) med la familia och ätit godis som jag köpte med mig hem från stan. Nu ska jag träffa Lina-Fina. Vi ska ha filmkväll! Mysigt! Hörs & Ses bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0