snow

Överglad



Ok Bloggis, idag är jag glad! Jag är glad för att det är blå himmel, för att jag har haft en bra dag i skolan, för att jag känner mig glad men mest för att jag fick G+ på listening provet som jag gjorde igår! Fattar du hu grymt det är?! Jag måste säga tack till dig som höll tummarna och tänkte på mig! Så TACK Bloggis! Jag ska fortsätta be dig hålla tummarna när jag är småskraj för något för det går ju susens då! Nu ska jag fira detta med att spela kort med mamma! Sånt är skoj! Hoppas du mår bra! Imorgon är det onsdag! Sen är det bara två dagar till för sen är det dags för lov! Yeho! Jag hade helt glömt bort det. Det känns som jag redan har haft lov eftersom jag var borta där en vecka.Men skönt ska det bli!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ååååå ANNIE! Fy vad glad jag blir för dig, hur göööööttt som helst! :D Grattis. G+! Vet du, det är nära VG! :O

2010-10-26 @ 20:36:08
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0