snow

Rapport från mig



Jag har det bra, sitter just nu på balkongen och äter Toblerone. Kan man ha det annat än bra då? Nej, jag menar det. Jag ska snart åka in till Platanias för att äta middag, igen. Det störta bekymret jag har här, är att ta ett beslut om vad jag ska äta för middag. Du vet, semesterlivet är rätt lätt.

Vad händer då om dagarna? Nej men serru jag njuter av sommarsolens sista strålar. Jag har köpt en ring för 25 Euro. Ätit en jättegod pizza. Säger att jag inte ska äta mer Toblerone men bryter löftet efter någon timme. Slänger mig i vågorna i det supersköna havet (älskar det). Det är så där härligt ljummet i det turkosfärgade vattnet. Annat är det i poolen, kallt som tusan. Smörjer mig med solfaktor 6. Också tar jag kort. 743 är jag uppe i för tillfället och fler lär det bli. Jag försöker överdosera sol och bad. Jag ska vara skittrött på det när jag kommer hem. Men jag undrar om det går. Det här är ju så härligt! Ha det bäst bloggis!

Kommentarer
Postat av: Erika

vem e du där med?:)

2010-10-05 @ 19:56:49
URL: http://erikaaasblogg.blogg.se/
Postat av: ärtan

det låter riktigt härligt bönan! see you when you get home! ;)

2010-10-06 @ 11:51:58
Postat av: Kusin vitamin

Det låter ju härligt!! :) Saknar dig! <3

2010-10-06 @ 18:50:00
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0