snow

Simtur



Jag har haft en fantastisk härlig eftermiddag i badhuset med Karolina. Jag blev så himla sugen på att bada igår. Det bara kom en längtarvåg över mig som skrek "vill bada, bada, bada". Hörs det onormalt? Det är det inte! Bada är skoj! Vi hade en störtskön timme där i bassängen och hann prata igenom massa medan vi simmade. Känns som vi blev ännu bättre kompisar på bara den stunden. Hihi. Tack för simturen! Nu har den där trötta känslan infunnit sig. Den som man bara kan få efter att man simmat! Typ sega armar men ändå glad! Ikväll behöver jag inte plugga och jag kan inte beskriva hur skönt det känns! Jag ska bara chilla. Innan det är mat ska jag göra ett Kreta-inlägg. Puss på dig bloggis. Jag gillar dig!


Kommentarer
Postat av: Karro

puss på deej ;*

2010-10-22 @ 08:28:48
URL: http://karolinaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0