snow

Mystorsdag

Hej! Jag har verkligen haft en skön dag! Historiaprovet gick rätt okej. Ååh, det känns skönt att jag kan lägga det bakom mig. Jag hade planerat in hela eftermiddagen till att göra absolut ingenting. "Bara vara" som det heter. Som jag har sagt innan har jag blivit rätt dålig på det på sista tiden. Så det var härligt att bara umgås med mig själv några timmar.

Fast jag hade min kamera som sällskap. Vi gillar nämligen att hänga om du inte har märkt det. Det blev några bilder tagna.. Vi gick nämligen en promenad och det är ju omöjligt att låta bli att klicka. Men för att utvecklas krävs det ju att man testar och det är något som jag mer än gärna gör när det gäller att fota! Jag längtar efter min och Ebbas fotostund i helgen! Ja men det är helg imorgon! UNDERBART! För ovanlighetens skull får du här en dagens från mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0