snow

God planering

Du vet att jag har känt mig rätt stressad på sista tiden va? Jag vill göra så mycket men hinner inte. Eller jo, den senaste tiden har jag struntat att tänka och bara gjort, massa massa har jag hunnit med men nu börjar jag få ont i magen av det så jag måste prioritera. På senaste har jag prioriterat bort träningen. Men jag vet att jag mår så mycket bättre när jag tränar och nu känner jag att jag verkligen vill hitta tillbaka. Det hörs som att jag vill återfå kontakten med ett gammalt ex. Haha. Men min träning har varit lite som min partner faktiskt.



Nu vill jag alltså komma tillbaka till träningsrutinerna. Jag tror det bästa sättet är att man bestämmer några dagar man tränar och sen går man till Friskis, simhallen, joggar de där kilometrarna eller vad det nu kan vara, dessa dagar. Så hade jag det i våras och det kändes grymt bra! God planering gör att man hinner med så himla mycket mer, inte sant? Fler tips på hur man ska hinna med allt man vill göra?


Kommentarer
Postat av: Malin

Har du sådana skor? :O

2010-10-18 @ 20:54:19
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0