snow

Vill ha mysrum

Hej! Det känns som det har blivit höst på riktigt idag i och med att vi vred tillbaka klockan en timme inatt. Nu är det ju jättemörkt ute. Jag tycker det känns mysigt. Jag har gått i inredningstankar hela dagen. Jag vill "mysa upp" mitt rum, få den där ombonade känslan. Ljusbelysning, småblommigt, puffiga kuddar och hjärtan. Jag har en delad mening om vilka färger mitt rum ska gå i. Antingen vill jag ha marinblått, rött, vitt, segelbåtar, randigt, stjärnor och stenar. Eller vill jag ha det småblommigt, ljusrosa, rött, begiet och vitt.


Lånad

Jag började städa, fundera och sortera vid lunch. Sen frågade pappa om jag ville åka till Ikea. Det har aldrig hänt förr! Men det var roligt! Det är mysigt att gå runt och få inspiration tycker jag! Jag köpte en offwhitefärgad matta. Jag tror det kan göra det mysigare. Vi var också inom Väla där jag köpte en vinterjacka. Den är jättesöt, svart, en liten rosett på ryggen och fuskpäls runt huvan. Nu när jag kom hem hade mamma gjort det höstfint på mitt rum. Hängt upp andra gardiner, hängt ett litet hjärtat i fönsret (mitt önskemål) och fixat med lite mer ljus och blommor! Ska jag visa?

Kommentarer
Postat av: Maja

Jaa visa! :-)

2010-10-31 @ 19:23:27
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/
Postat av: Karro

Du ska visa både jackan och rummet!! :D:D:D::D

2010-10-31 @ 20:22:18
URL: http://karolinaae.blogg.se/
Postat av: Malin

VISA!

2010-10-31 @ 21:41:12
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0