snow

Ayur Veda



Idag är det full fart. Först skola till halv två. Vi hade massage på morgonen. Det är bäst! Hela klassen har megamycket träningsvärk efter gårdagens Cross Fit. Jag har verkligen överallt - underbart! Idag har vi pratat om indisk läkekonst. Det heter Ayur Veda. Det betyder livskunskap. Det går ut på att ha balans i livet. Man kan vara tre karaktärer, doshor heter det, och till nästa vecka ska vi ta reda på vilken dosha vi tillhör. Det här är intressant tycker jag. Med hjälp av detta kan man ta reda på vilken sorts mat man rekommenderas att äta. Gör testet här, om du vill veta vilken dosh du är! Nu ska jag plugga Franska Revolutionen, sen blir det pyjamasparty!  


Kommentarer
Postat av: Maaallan

sv: Hihi! Wii jag känner att mitt sexpack också är påväg, ellleeeeer?

2010-09-23 @ 19:56:08
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0